Uživajte u 30 dana besplatne uporabe!

Pitanja i odgovori

Prihvaćene metode plaćanja na laptopbaterija su sljedeće: PayPal, kreditne kartice i debitne kartice. Općenito, e-čekovi i plaćanja koja su na čekanju će se očistiti u roku od 3-4 radna dana.

Ne. Možete platiti putem kreditne kartice/debitne kartice (Visa, MasterCard, American Express i Discover) ili putem e-čeka - bez potrebe za PayPal računom. Kada budete preusmjereni na PayPal stranicu, kliknite na karticu "Platite kreditnom ili debitnom karticom".

Da, PayPal koristi SSL tehnologiju kako bi zaštitio vaše informacije. Također, kada koristite PayPal za slanje plaćanja, primatelj neće dobiti osjetljive financijske informacije kao što su broj vaše kreditne kartice ili bankovni račun. Na taj način, ne morate brinuti o plaćanju nepoznatim osobama. PayPal je osmišljen kao sigurniji način slanja novca putem interneta. Vaše financijske informacije neće biti prodane ili otkrivene bilo kojem trgovcu ili prodavaču.

Cijeli postupak plaćanja upravlja neovisnim sigurnim procesorom plaćanja. laptopbaterija.hr ne pruža nikakve informacije o plaćanju. Provjerite sljedeće i ako se problem i dalje pojavljuje, obratite se vašem izdavatelju kreditne kartice.
  • 1Netočne informacije o računu
  • 2Nedovoljno sredstava na računu
  • 3Kartica je prijavljena kao izgubljena ili ukradena
  • 4Kartica je istekla
  • 5Kartica nije aktivirana
  • 6Kartica se ne može koristiti za plaćanje robe/usluga na daljinu (online/putem interneta)
  • 73D Secure (Verified by Visa i MasterCard SecureCode) nije aktiviran
  • 8Dostignut je kreditni limit.

Plaćanje putem eCheck-a zahtijeva nekoliko dana da se obradi putem PayPal-a. Status će ostati "Na čekanju" sve dok uplata ne bude uspješno obrađena, a mi nećemo poslati vašu narudžbu prije nego što se to dogodi.

Imajte na umu da se rok isporuke računa radnim danima (osim subote, nedjelje i praznika). Molimo pogledajte našu stranicu za dostavu kako biste saznali točne informacije o vremenima dostave.

Ako pošiljka još uvijek nije stigla, molimo vas da kontaktirate našeg korisničkog servisa putem e-maila ili podnesete zahtjev. Odgovorit ćemo vam što je prije moguće. Molimo vas da budete strpljivi, laptopbaterija.hr će se pobrinuti da ne budete razočarani.

Općenito, nakon što narudžba bude potvrđena, ne može se mijenjati. Međutim, ako nas odmah kontaktirate nakon što ste napravili narudžbu, pokušat ćemo prilagoditi promjene. Ako je narudžba već poslana, nećemo moći izvršiti nikakve promjene.

Obično ćemo vam poslati broj za praćenje u roku od sljedećeg radnog dana. Ako imate bilo kakvih pitanja, kliknite ovdje na "Kontaktirajte nas," a naš centar za korisničku podršku će odgovoriti u roku od 24 sata.

RMA označava "Odobrenje za povrat proizvoda". Klijenti koji žele vratiti proizvod moraju zatražiti RMA. Nakon što dobiju odobrenje za povrat (RMA), klijenti mogu ispisati adresu za povrat na naljepnici i vratiti proizvod.

Proizvodi koji se nalaze unutar jamstvenog roka mogu biti vraćeni radi povrata novca ili zamjene.
Evo 5 koraka za uspješno korištenje RMA:
  • 1Podnesite zahtjev za povrat proizvoda (RMA) ovdje.
  • 2Detaljno opišite razlog povrata proizvoda. Na primjer, koji je problem s proizvodom? Je li pokvaren? Detaljan opis će nam pomoći da brže riješimo problem.
  • 3Pošaljite nam sliku ili video kako biste bolje objasnili problem.
  • 4Obavijestite nas o vašem očekivanom izboru nakon povrata proizvoda - želite li zamjenu ili povrat novca?
  • 5Zatim kliknite "Primijeni" kako biste uspješno primijenili RMA. Dobit ćete odgovor u roku od 3-4 radna dana.

Nikako, bez obzira na proizvode koje želite vratiti, morate podnijeti zahtjev za RMA, jer ćemo prema dobivenom RMA broju obraditi povrat novca ili zamjenu.

Nakon odobrenja vašeg RMA-a (Return Merchandise Authorization), u roku od 1-2 radna dana primit ćete RMA s adresom za povrat. Možete isprintati "Odobrenje za povrat" oznaku koja sadrži adresu za povrat proizvoda i druge informacije te je zalijepiti na svoje pakiranje kako biste olakšali daljnji postupak povrata ili zamjene.

Savjet:
  • 1Preporučuje se potpuno pražnjenje i punjenje jednom svaka tri mjeseca kako bi se održala kalibracija baterije.
  • 2Isključite svjetlo ekrana koliko god je to moguće dok još možete vidjeti stvari, tako da će vam baterija duže trajati.
  • 3Zatvorite sav nekorišteni hardver i programe. Isključite ih ako vam ne trebaju.
  • 4Smanjite postavke napajanja prijenosnog računala ili uređaja za uštedu baterije kako bi baterija duže radila.
  • 5Dodajte više RAM-a kako biste sveli pristup tvrdom disku na minimum.
  • 6Nakon što ste spremili bateriju prijenosnog računala i ponovno je napunili, potrebno je samo 10-15 minuta da se ponovno napuni, a zatim će prijenosno računalo zatražiti.
upozoriti:
  • 1Automatsko ažuriranje vašeg računala znači da neke značajke nastavljaju raditi kada ih ne trebate.
  • 2Reprodukcija CD-a i DVD-a kada baterija nije na punjaču brže će se isprazniti.
  • 3Ne igrajte igrice na računalu kada je baterija odvojena od punjača, jer ono mora više raditi za pokretanje svih grafičkih i drugih potrebnih programa.
  • 4Nikada ne spajajte prijenosno računalo na auto punjač kako biste koristili bateriju prijenosnog računala. Mogli biste oštetiti ili uništiti svoje prijenosno računalo.
  • 5Litijevi ioni mogu se uništiti ako je napon ispod određene razine, stoga nemojte dopustiti da se baterija prijenosnog računala potpuno i opetovano isprazni.
  • 6Ako bateriju prijenosnog računala ne namjeravate koristiti mjesec dana ili više, napunite bateriju prijenosnog računala do kraja i pohranite je na hladno mjesto. Baterije prijenosnog računala se prazne tijekom skladištenja i potrebno ih je ponovno napuniti prije ponovne upotrebe.

Obično ne. Nove baterije su ispražnjene i moraju se u potpunosti napuniti prije upotrebe. Preporuča se da se nove baterije potpuno napune i isprazne 2 do 4 puta kako bi se postigao njihov maksimalni nazivni kapacitet.

Općenito, preporučuje se punjenje preko noći (oko dvanaest sati). Normalno je da je baterija topla na dodir tijekom punjenja i pražnjenja.

Kada prvi put punite bateriju, uređaj može objaviti da je punjenje završeno nakon 10 ili 15 minuta. Ovo je uobičajeno za punjive baterije. Uređaj jedva može napuniti nove baterije, nikada nisu do kraja napunjene, niti su "oštećene". Ponekad punjač uređaja prestane puniti novu bateriju prije nego što se u potpunosti napuni. Ako se to dogodi, izvadite bateriju iz uređaja i ponovno je umetnite. Ciklus punjenja trebao bi početi ispočetka. To se može dogoditi nekoliko puta tijekom prvog punjenja baterije. Ne brinite, ovo je sasvim normalno.

Kako odložiti bateriju:
  • 1Potpuno napunite/ispraznite bateriju do 3 ciklusa prije nego što postignete puni kapacitet nove baterije.
  • 2Ovisno o stanju baterije, potpuno ispraznite i zatim potpuno napunite bateriju svaka dva do tri tjedna.
  • 3Pustite uređaj da radi na baterijsko napajanje dok se uređaj ne isključi ili dok ne dobijete upozorenje o niskoj bateriji. Zatim napunite bateriju prema uputama u korisničkom priručniku.
  • 4Ako bateriju nećete koristiti mjesec dana ili više, izvadite je iz uređaja i pohranite na hladno, suho i čisto mjesto. Nakon razdoblja skladištenja, molimo napunite bateriju.
  • 5Osigurajte maksimalnu učinkovitost baterije optimiziranjem značajki upravljanja napajanjem vašeg uređaja. Pogledajte priručnik za daljnje upute.
Kontraindikacije za baterije:
  • 1Ne stvarajte kratki spoj. Kratki spoj može ozbiljno oštetiti bateriju.
  • 2Nemojte ispuštati, udarati ili na drugi način zloupotrijebiti bateriju jer to može izložiti sadržaj baterije koji je korozivan.
  • 3Ne izlažite bateriju vlazi ili kiši.
  • 4Držite bateriju dalje od vatre ili drugih izvora ekstremne topline. Nemojte spaljivati. Izlaganje baterije ekstremnoj toplini može uzrokovati eksploziju.

Postoje nekoliko koraka koji vam mogu pomoći da maksimalno iskoristite svoju bateriju:
  • 1Izbjegavajte efekt pamćenja - Barem svaka dva do tri tjedna, potpuno napunite bateriju, a zatim je potpuno ispraznite kako biste očuvali zdravlje baterije. Litij-ionske baterije su iznimka jer nemaju efekt pamćenja.
  • 2Održavajte bateriju čistom - Najbolje je očistiti prljave kontakte baterije pamučnom krpom natopljenom alkoholom. To će pomoći održavanju dobre veze između baterije i prijenosnog uređaja.
  • 3Upotrebljavajte bateriju - Nemojte dopustiti da baterija stoji neiskorištena dulje vrijeme. Preporučujemo da barem svaka dva do tri tjedna koristite bateriju. Ako baterija ostane neiskorištena dulje vrijeme, zamijenite je novom baterijom koristeći gore navedene korake.
  • 4Pohranjivanje baterije - Ako ne planirate koristiti bateriju mjesec dana ili dulje, pohranite je na čistom, suhom i hladnom mjestu, daleko od izvora topline i metalnih predmeta. Nikal-kadmij, nikal-metal hidrid i litij-ionske baterije samorazlijevaju se tijekom razdoblja skladištenja; prije upotrebe ne zaboravite napuniti bateriju.

Da, kapacitet baterije neće na bilo koji način utjecati na kompatibilnost. Baterija većeg kapaciteta će samo duže napajati vaš uređaj prije nego što ga morate ponovno puniti. Osim kapaciteta, važno je provjeriti i dimenzije i težinu, jer ponekad baterije većeg kapaciteta mogu biti veće, što ih čini nepraktičnima za određene namjene, iako su kompatibilne.

Svaki uređaj koji je naveden na našoj web stranici je povezan samo s proizvodima koji su 100% kompatibilni s tim uređajem.

Ako još uvijek niste sigurni koji proizvod odgovara vašem uređaju, molimo kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći.

Podrška za pretragu proizvoda

Podrška za pretragu proizvoda

Oživite svoj laptop

Oživite svoj laptop
Brza isporuka

Dostava iz lokalnog skladišta

Jamstvo kvalitete

Bezbrižno jamstvo od godinu dana

Jamstvo zadovoljstva

24/7 Stručna podrška

KUPNJA BEZ RIZIKA

Mogućnost povratka u roku od 30 dana