Uživajte u 30 dana besplatne uporabe!

Povrat proizvoda

Poštovani Kupče,

Hvala što ste odabrali naše proizvode. Imamo profesionalni tim za kontrolu kvalitete (QC) kako bismo osigurali da svaki proizvod prođe rigorozne provjere kvalitete prije otpreme. Molimo pažljivo pročitajte sljedeću politiku povrata prije nego što izvršite kupnju. Naručivanjem pristajete na sve uvjete navedene u ovoj politici.

1. Opseg

Ova politika povrata primjenjuje se na sve proizvode kupljene na irelandbattery.com. Svi povrati zahtijevaju broj RMA (Autorizacija za povrat robe). Kliknite ovdje da pošaljete obrazac za zahtjev RMA.

Napomena: Molimo pažljivo pročitajte sljedeća pravila i smjernice kako biste izbjegli nepotrebna kašnjenja ili komplikacije u procesu povrata.

2. Politika povrata i zamjene u roku od 30 dana

Jamstvo povrata novca u roku od 30 dana

  • Povrati su prihvaćeni u roku od 30 dana od datuma primitka.
  • Proizvod mora biti u izvornom stanju, s kompletnom ambalažom i priborom, te ne smije imati znakova oštećenja ili neovlaštenog otvaranja.
  • Ako je povrat zbog problema s kvalitetom, potrebno je dostaviti potvrdu (fotografije ili videozapise).
  • Zahtjevi za povrat novca bez relevantnih informacija o proizvodu (kao što je izvorni model i opis problema) mogu biti odbijeni.

Jamstvo zamjene u roku od 30 dana

  • Zamjene se mogu zatražiti u roku od 30 dana od datuma primitka.
  • Potrebno je dostaviti potvrdu o problemu s proizvodom (fotografije ili videozapise).
  • Kupci imaju pravo na besplatnu zamjenu za isti model/specifikacije. Nakon 30 dana primjenjuje se politika jamstva.
  • Zahtjevi koji nemaju potrebne detalje o proizvodu mogu biti odbijeni.

3. Proces povrata

  • ① Podnesite zahtjev za RMA: Kliknite ovdje da pošaljete zahtjev za RMA. Morate dobiti broj RMA unutar navedenog roka za povrat. Neovlašteni povrati neće biti prihvaćeni.
  • ② Pregled od strane korisničke službe: Naš tim korisničke službe pregledat će zahtjev u roku od 1-2 radna dana i poslati broj RMA putem e-pošte. Provjerite da je broj RMA jasno označen na paketu za povrat.
  • ③ Otprema povrata: Broj RMA vrijedi 30 dana od izdavanja. Proizvod mora biti otpremljen unutar tog roka. Potrebno je dostaviti broj za praćenje.
  • ④ Obrada povrata/zamjene: Nakon što se povratni proizvod primi i pregleda, povrat novca ili zamjena bit će obradeni u roku od 3-5 radnih dana.

4. Važne napomene

  • Svi povrati/zamjene zahtijevaju zahtjev za RMA.
  • Neovlašteni povrati bez broja RMA neće biti prihvaćeni.
  • Broj RMA vrijedi 30 dana od izdavanja. Povrati moraju biti otpremljeni unutar tog roka.
  • Povrati novca obično traju 3-5 radnih dana, ovisno o pružatelju usluge plaćanja.
  • Zamjene se organiziraju u roku od 2-7 radnih dana nakon primitka povrata.
  • Može se zamijeniti samo isti artikl. Ako je potreban drugačiji artikl, izvorni proizvod mora biti vraćen za povrat novca, a nova kupnja mora biti izvršena.

5. Naknade i troškovi

Povrati bez nedostataka
  • Narudžbe koje još nisu otpremljene: Dostupan je potpuni povrat novca.
  • Otpremljene narudžbe: Kupac je odgovoran za izvorne troškove dostave i troškove povrata. Primjenjuje se naknada za ponovno skladištenje od 10% (osim u slučaju netočne, neispravne ili oštećene isporuke).
  • Povrati zbog naše pogreške: Pokrit ćemo troškove povrata i ponuditi besplatnu zamjenu ili potpuni povrat novca.
Povrati povezani s kupcem
  • Ako je povrat zbog netočne adrese, nepreuzetog paketa ili odbijanja dostave, primjenjuje se naknada za ponovno skladištenje od 10% i dodatna naknada za ponovnu isporuku.
  • Posebni slučajevi (npr. proizvodi s litijskim baterijama):
    • ① Za međunarodne narudžbe, nepreuzeti ili odbijeni paketi bit će uništeni na međunarodnoj prijenosnoj stanici i neće biti vraćeni u skladište.
    • ② U tom slučaju dostupan je maksimalni povrat od 50% kupovne cijene.
    • ③ Za ponovnu isporuku proizvoda primjenjuje se naknada od 30%.

6. Postupanje s neispravnim proizvodima

  • Unutar 30 dana: Proizvodi koji stignu DOA (neispravni po dolasku), imaju vidljive nedostatke ili su oštećeni tijekom transporta imaju pravo na potpuni povrat novca ili besplatnu zamjenu. Troškove povrata snosit ćemo mi.
  • Unutar jednogodišnjeg jamstva:
    • Nudimo jednogodišnje jamstvo. Problemi vezani uz kvalitetu unutar tog razdoblja daju pravo na besplatni popravak ili zamjenu.
    • Potrebno je dostaviti potvrdu (fotografije/videozapise).
    • Zahtjevi bez potrebnih dokaza mogu biti odbijeni.

7. Dodatni uvjeti

  • Troškovi dostave nisu povratni.
  • Ako je proizvod odbijen prilikom dostave, izdat će se maksimalni povrat od 50% vrijednosti narudžbe.
  • Povrati moraju biti primljeni prije obrade povrata novca.
  • Za produženje rokova za povrat, molimo kontaktirajte korisničku službu unaprijed.

8. Često postavljana pitanja (FAQ)

  • Kako mogu zatražiti povrat?
    Pošaljite obrazac za zahtjev RMA. Nakon odobrenja, bit će vam dodijeljen broj RMA.
  • Koliko dugo traje povrat novca?
    Povrati novca obično traju 3-5 radnih dana, ovisno o pružatelju usluge plaćanja.
  • Koliko dugo traje zamjena?
    Zamjenske narudžbe organiziraju se u roku od 2-7 radnih dana nakon primitka povrata.
  • Koji slučajevi nisu prihvatljivi za povrat?
    Proizvodi koji premašuju rok za povrat ili su oštećeni zbog nepravilne uporabe.
Brza isporuka

Dostava iz lokalnog skladišta

Jamstvo kvalitete

Bezbrižno jamstvo od godinu dana

Jamstvo zadovoljstva

24/7 Stručna podrška

KUPNJA BEZ RIZIKA

Mogućnost povratka u roku od 30 dana