Uživajte u 30 dana besplatne uporabe!

Dostava

Metoda dostaveAdresa dostavePredviđeno vrijeme dostaveCijena dostave
PostNL Croatia 13-18 radnih dana € 1.39
GLS / DHL Croatia (Ako je na zalihi u lokalnom skladištu, samo 3-5 dana) 3-5 radnih dana € 1.39

U Hrvatskoj, Sloveniji, Rumunjskoj, Irskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Njemačkoj, Španjolskoj, Portugalu, Češkoj, Mađarskoj, Nizozemskoj, Švedskoj, Danskoj, Italiji, Švicarskoj, Belgiji, Poljskoj, Australiji, Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Hong Kongu imamo lokalna skladišta. Poštujemo načelo blizine i najprije ćemo za Vas organizirati baterije.

1. Kada će moja narudžba biti poslana?

U većini slučajeva, narudžba će biti obrađena i poslana u roku od 24 sata. To ne uključuje vikende niti praznike. Primit ćete e-mail obavijest čim vaša narudžba bude poslana. Također, možete dobiti informacije o dostavi svoje narudžbe na "Pratite narudžbu" stranici.

2. Možete li promijeniti adresu za dostavu?

  • 1Ako želite promijeniti adresu za dostavu, kontaktirajte našu korisničku službu online s dovoljno unaprijed vremena.
  • 2Ako narudžba još nije poslana iz našeg skladišta, tim korisničke službe će Vam pomoći promijeniti informacije o adresi u našem sustavu.
  • 3Ako je vaša narudžba već poslana, moramo dobiti potvrdu od transportne tvrtke da li možemo promijeniti adresu i možda ćemo naplatiti dodatnu naknadu.
  • 4Kako bismo izbjegli nepotrebne probleme s dostavom, molimo vas da unesete točne podatke o adresi za svoju narudžbu.

3. Možete li sami pokupiti baterije?

Molimo vas, dragi klijente, hvala vam puno na interesu i podršci prema našim proizvodima. Međutim, nažalost, trenutno ne pružamo uslugu osobnog preuzimanja. Naše baterijske proizvode možete kupiti i dostaviti samo putem naše službene internetske stranice ili putem surađujućih logističkih kanala. Ako imate druge potrebe vezane za kupnju ili dostavu, rado ćemo vam pomoći i nastojati osigurati da što prije dobijete potrebne baterije. Vašu narudžbu ćemo obraditi što je brže moguće i organizirati brzu dostavu.

4. Što da radim ako moj paket pokazuje da je dostavljen, ali ga nikada nisam primio?

  • 1Potvrdite adresu za dostavu koju ste naveli pri odjavi, pregledajte detalje narudžbe na stranici "Pratite narudžbu".
  • 2Provjerite oko lokacije dostave. (Pogledajte oko ulaza vašeg prebivališta za paket ili obavijest o pokušaju dostave.)
  • 3Provjerite je li ga netko drugi preuzeo. (Provjerite je li susjed ili drugi stanar primio paket.)

Ponekad se paketi ne dostave u očekivanom vremenskom razdoblju i nije ih moguće locirati putem informacija za praćenje (ako su dostupne), molimo kontaktirajte "Korisničku podršku".

5. Mogu li sami odabrati način dostave?

Žao nam je, ali trenutačno ne podržavamo kupce pri odabiru načina dostave! Cijenimo pružanje fleksibilnih i personaliziranih usluga našim klijentima. No trenutno surađujemo s logističkim partnerima kao što su DHL, GLS, PostNL i Hrvatska pošta. Ako imate bilo kakvih pitanja o odabiru načina dostave ili vam je potrebna hitna usluga, slobodno se obratite našem timu korisničke službe i oni će vam rado pomoći.

Podrška za pretragu proizvoda

Podrška za pretragu proizvoda

Oživite svoj laptop

Oživite svoj laptop
Brza isporuka

Dostava iz lokalnog skladišta

Jamstvo kvalitete

Bezbrižno jamstvo od godinu dana

Jamstvo zadovoljstva

24/7 Stručna podrška

KUPNJA BEZ RIZIKA

Mogućnost povratka u roku od 30 dana